miércoles, 21 de diciembre de 2011

EL MEU XUT per JordiGM


ÉS NADAL, NOMÉS NADAL...!!!

Amb l’esperit de germanor del sopar de Nadal de tot l’equip i famílies d’aquest cadet, i amb el record també d’aquells que per motius diversos no vàreu poder estar, és el moment de desitjar-nos tots plegats unes bones festes i un millor any 2012.
Malgrat la crisi, els mals resultats, les dificultats del moment,..., hi ha un projecte esportiu vàlid  i això mereix  “fer pinya” més que mai al seu voltant. 
Tot i així, us demano que no perdem mai el somriure...

Quan somrius
(Josep Thió)

Ara que la nit s'ha fet més llarga

Ara que les fulles ballen danses al racó
Ara que els carrers estan de festa
Avui que la fred du tants records.

Ara que sobren les paraules Ara que el vent bufa tant fort Avui que no em fa falta veure't, ni tan sols parlar per saber que estàs al meu costat És Nadal al meu cor quan somrius content de veure'm Quan la nit es fa més freda quan t'abraces al meu cos I les llums de colors m’il·luminen nit i dia les encens amb el somriure quan em parles amb el cor.

És el buit que deixes quan t'aixeques

És el buit que es fa a casa quan no hi ha ningú
Són petits detalls tot el que em queda
com queda al jersei un cabell llarg
Vas dir que mai més tornaries
El temps pacient ha anar passant
Qui havia de dir que avui estaries esperant
que ens trobéssim junts al teu costat.

És Nadal al teu cor quan somric content de veure't

Quan la nit es fa més neta
quan m'abraço al teu cos I les llums de colors m'il·luminen nit i dia les encén el teu somriure quan et parlo amb el cor.


         BON NADAL A TOTA LA FAMÍLIA ESCAPULADA!!!

1 comentario:

  1. feliz navidad y un prospero año nuevo a todas la familias,jugadores,entrenador y ayudantes del cadet A europa desde argentina un abrazo michel y flia.

    ResponderEliminar